Product toegevoegd

Damhert Nutrition

MenuSluiten

Damhert's proteïne dieet: dagschema 1

Damhert wil mensen, die een proteïne dieet volgen, steunen door 3 verschillende dagschema's op te stellen.  Deze schemma's kunnen dienen als een leidraad en brengt ook variatie in uw proteïnedieet.

Dit is het eerste dagschema:

 

Ontbijt:  Damherts' maaltijdshake banaan

2 maatschepjes van onze maaltijdshakemix + 250ml magere melk = ontbijt

Je kan deze smaken ook combineren door bv. 1 schepje te nemen van banaan en 1 schepje van de vanille. Er loopt nu ook 1+1 gratis actie, dat combineren makkelijker maakt.

 

Boordevol met proteïnen, vezels en vitaminen -->200kcal opnemen.

 

Snack: een stuk fruit naar keuze

 Veel vitamines, mineralen en antioxidanten.

 

Lunch: Linzensoep met kurkuma

https://www.damhert.be/nl/recepten/recept/21

 

Linzen= eiwitten & vezels= minder calorieën + een verzadigd gevoel

 

Snack: Damherts' maaltijdreep witte chocolade & aardbeien

Slechts 112 kcal per reep.

 

Diner: Salade in een potje

https://www.damhert.be/nl/recepten/recept/70

 

De couscous in de salade bevat minder dan 200kcal.

 

Drankje: minimaal 2 liter water of onze yung nann  thee drinken

Het gedroogd kruid in deze thee helpt een ideaal gewicht te bereiken en te behouden.

 

Damhert's proteïne dieet: dagschema 1

Deel deze blog

Andere blog posts

Neem een veganistische levensstijl aan met de vegane producten van Damhert!

Veganisme is een levensstijl, waarbij dierlijke producten volledig worden vermeden.

Lees meer

Wat mag je eten als een gezonde snack op school of werk?

Het is een hele opgave om te weerstaan aan de snoepautomaat of aan de traktaties van je medestudent of collega.

Lees meer

Hoe kan Damhert je helpen om op een gezonde manier de vastenperiode te overbruggen?

Doe jij mee aan de vastentijd? Vind jij het ook soms moeilijk om vol te houden? Damhert wil jou graag helpen om er een mooie tijd van te maken.

Lees meer